Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-ticket(s) staat de geldigheid van de entreebewijzen. Na de uiterlijke geldigheidsdatum zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
U leest hier meer over in ons privacy beleid.
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
Iedere actie kan bestaan uit een andere actiemechanisme. De wijze waarop het actiemechanisme werkt en hoe tickets precies te bestellen zijn, wordt in de desbetreffende webshop stap voor stap uitgelegd.

Mocht u er alsnog niet uitkomen of vragen hebben, stuurt u ons dan een mail via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van uw mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam.

Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Druk op F5 op je toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan je cookies te verwijderen. Kijk hier hoe je dit doet.

Mocht dit ook niet lukken, neem dan contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Wis de cookies in je browser en probeer het nog een keer. Lees hier hoe je de cookies van je browser verwijderd.

Lukt het nog steeds niet? Stuur dan een mail naar onze helpdesk via support@ticketsplus.nl en leg zo duidelijk mogelijk uit in welke fase van het bestelproces je vastloopt. Screenshots ter visuele ondersteuning zijn handig. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.

Let op: vergeet niet om je code mee te sturen die op je (online) bon staat.
Nee, je kunt de tickets alleen via betaalmethodes betalen die we aanbieden. Misschien kunnen vrienden, familie of kennissen je hiermee helpen en de tickets voor jou bestellen.
Als de betaling niet gelukt is vanwege problemen met je creditcard, banksaldo of een storing bij de bank, dan is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kun je contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘betaling aan Adyen/TicketsPlus’
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen.
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet beschadigd is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang.
Dit is per uitje verschillend. Mocht u dit omwille van het milieu of andere redenen liever doen, dan adviseren we u even contact op te nemen met het desbetreffende uitje om na te vragen of dit mogelijk is.
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de tickets voor u kan printen.
Nee, als je betaalt, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Daarin staat dat je de tickets niet mag crediteren, retourneren, omruilen of verlengen. Wel kun je je tickets aan vrienden of familie geven, aangezien een ticket niet persoonsgebonden is.
Uitsluitend een op A4 geprint ticket geldt als toegangsbewijs tot het park/uitje/evenement. Dus zonder ticket krijgt u geen toegang.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.
U kunt een email sturen naar support@ticketsplus.nl. Vermeld daarin de naam, adres en het e-mailadres waaronder de tickets besteld zijn, het park en de datum waarop de tickets besteld zijn. U zult dan spoedig een nieuwe bevestigingsmail ontvangen.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Elk ticket bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van een park/evenement wordt uw ticket gescand en elektronisch op echtheid getest. Namaken of kopiëren van het ticket is dus nutteloos.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal tickets. Tickets zijn niet terug te geven.
Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl.
Dit is per uitje verschillend. Op zowel de detailpagina van het door u gekozen uitje, als op de gekochte e-ticket(s) staat de geldigheid van de entreebewijzen. Na de uiterlijke geldigheidsdatum zijn de e-tickets niet meer bruikbaar.
U leest hier meer over in ons privacy beleid.
Het geprinte ticket is niet persoongebonden. U kunt het dus inderdaad cadeau geven. Wij raden u wel aan uw eigen e-mailadres op te geven, en zelf de tickets uit te printen, zodat u zeker weet dat de email goed aankomt.
Iedere actie kan bestaan uit een andere actiemechanisme. De wijze waarop het actiemechanisme werkt en hoe tickets precies te bestellen zijn, wordt in de desbetreffende webshop stap voor stap uitgelegd.

Mocht u er alsnog niet uitkomen of vragen hebben, stuurt u ons dan een mail via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
In sommige gevallen komt de e-mail met de link om uw entreebewijzen te printen in de junkmail map van uw mailprogramma. De naam van dat mapje verschilt per mailprogramma. Veel voorkomende namen zijn: ongewenste e-mail, junkmail of spam. Kijkt u in de map met een dergelijke naam.

Het kan ook zijn dat u een onjuist e-mailadres heeft opgegeven, of per ongeluk een typefout heeft gemaakt. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Druk op F5 op je toetsenbord om verder te gaan, het scherm wordt dan automatisch ververst. Het probleem is dan verholpen. Werkt dit niet, probeer dan je cookies te verwijderen. Kijk hier hoe je dit doet.

Mocht dit ook niet lukken, neem dan contact op met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Wis de cookies in je browser en probeer het nog een keer. Lees hier hoe je de cookies van je browser verwijderd.

Lukt het nog steeds niet? Stuur dan een mail naar onze helpdesk via support@ticketsplus.nl en leg zo duidelijk mogelijk uit in welke fase van het bestelproces je vastloopt. Screenshots ter visuele ondersteuning zijn handig. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.

Let op: vergeet niet om je code mee te sturen die op je (online) bon staat.
Nee, je kunt de tickets alleen via betaalmethodes betalen die we aanbieden. Misschien kunnen vrienden, familie of kennissen je hiermee helpen en de tickets voor jou bestellen.
Als de betaling niet gelukt is vanwege problemen met je creditcard, banksaldo of een storing bij de bank, dan is het (tijdelijk) niet mogelijk online tickets te kopen. Bij andere (technische) oorzaken kun je contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Op uw afschrift staat de tekst: ‘betaling aan Adyen/TicketsPlus’
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet gescheurd of gekreukeld is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen.
Dit kan gerust, zolang de barcode ongeschonden blijft.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket niet beschadigd is. Is dit toch gebeurd, dan dient u uw ticket opnieuw te printen. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Dit is geen probleem zolang de barcode ongeschonden blijft en de tekst goed leesbaar is.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park of evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat uw ticket compleet is. U dient dan ook uw ticket opnieuw te printen, op een andere printer of met een nieuwe cartridge. Dat doet u via de link in de bevestigingsmail die u na aankoop hebt ontvangen.
Nee, alleen een ticket geprint op wit A4 formaat is geldig.
Ja. Het is niet noodzakelijk om uw ticket in kleur te printen. Alleen de leesbaarheid is van belang.
Dit is per uitje verschillend. Mocht u dit omwille van het milieu of andere redenen liever doen, dan adviseren we u even contact op te nemen met het desbetreffende uitje om na te vragen of dit mogelijk is.
Misschien kunt u de bevestigingsmail doorsturen naar uw werk, een familielid of kennis die de tickets voor u kan printen.
Nee, als je betaalt, ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Daarin staat dat je de tickets niet mag crediteren, retourneren, omruilen of verlengen. Wel kun je je tickets aan vrienden of familie geven, aangezien een ticket niet persoonsgebonden is.
Uitsluitend een op A4 geprint ticket geldt als toegangsbewijs tot het park/uitje/evenement. Dus zonder ticket krijgt u geen toegang.
De aankoper is verantwoordelijk voor zijn tickets. Terugbetaling is niet meer mogelijk. Uw ticket is uw toegangsbewijs tot het park/uitje/ evenement. Bij de ingang wordt de unieke barcode met een scanner elektronisch gecontroleerd. Voor deze controle is het van belang dat u uw tickets bij de hand hebt. Bij verlies van uw tickets dient u deze dan ook opnieuw te printen.
U kunt een email sturen naar support@ticketsplus.nl. Vermeld daarin de naam, adres en het e-mailadres waaronder de tickets besteld zijn, het park en de datum waarop de tickets besteld zijn. U zult dan spoedig een nieuwe bevestigingsmail ontvangen.
Als u klachten heeft over het park/evenement bezoek, dan kunt u contact opnemen met het park/evenement zelf.
Elk ticket bevat verschillende beveiligingselementen. Aan de ingang van een park/evenement wordt uw ticket gescand en elektronisch op echtheid getest. Namaken of kopiëren van het ticket is dus nutteloos.
Nee. Bij het uitvoeren van de betaling bent u akkoord gegaan met het aantal tickets. Tickets zijn niet terug te geven.
Voor vragen uw bestelling, tickets of betaling kunt u contact opnemen met onze helpdesk via support@ticketsplus.nl. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail.
Wij vinden het heel vervelend dat wij niet hebben voldaan aan uw wensen. Uiteraard willen wij hier van leren om u en andere klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Meld uw klacht bij onze helpdesk via support@ticketsplus.nl.

Ticko

Ontdek de leukste uitjes tijdens jouw vakantie met Ticko! Bestel tickets met korting voor vele attractie- en speelparken, dierenparken, musea en nog veel meer.